Croatia: day 2

By  |  126 Comments
0 Flares 0 Flares ×

new week begins, and we´re still in Split enjoying our last days of rest and relax, but our back home is near… today I show you pictures of our third day of sailing trough Croatian islands, tomorrow I´ll show you our second day in Komiza. but today it´s the turn of our journey in Palmizana and Hvar, after a short sail we arrived at the idilic island of Palmizana, when we arrived there I decided to have a swim in its water, then we have a shower, took a taxi boat to Hvar, one of our favorite cities since we arrived here. some people call it the Croatian Saint Tropez, and for us it was a really pretty place; we enjoyed the day walking trough its streets, eating ice cream and enjoying each other´s company… what more can I ask for in holidays? for my outfit, I chose the blue version of the black dress that I showed you in this post some days ago, beach bag in yellow, and blue sandals was my choice for this comfy tourist outfit. at night we came back to Pamijana to enjoy the sunset at the beach and then we had dinner at Zori, a beautiful restaurant in the island. I hope you like all the pics!! thank you so much for your comments!!

Comienza una nueva semana, seguimos por Split disfrutando de nuestros días de descanso y relax, pero ya queda menos para volver a casa! Hoy os enseño las fotos en realidad del tercer día de nuestra travesía por las islas Croatas, mañana os enseñaré nuestro segundo día en Komiza. Pero hoy toca nuestra jornada en Palmizana y Hvar, después de una travesía corta de navegación llegamos hasta la idílica isla de Palmizana, nada mas llegar me di un baño en sus aguas, nos duchamos, y cogimos un taxi boat rumbo a Hvar, una de las ciudades que mas nos ha gustado desde que llegamos aquí. La llaman la Saint Tropez de Croacia y a nosotros nos pareció realmente preciosa, pasamos el día paseando, tomando helado y disfrutando el uno del otro… ¿que mas se puede pedir en vacaciones? Para mi look del día elegí algo un poco mas arreglado que el anterior, como os había comentado en este post decidí llevarme conmigo la versión azul del vestido negro que os enseñaba hace unos días, mi cesto amarillo y sandalias azulón conformaron este look para hacer turismo. Por la noche regresamos a Palmizana para disfrutar del atardecer en la playa y para cenar en Zori, un restaurante precioso de la isla. Espero que os gusten las fotos!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

dress: Romwe (s/s 12)
sandals: Zara (old)
necklace: Romwe (s/s 12)
beach bag: dayaday (s/s 12)